Nowy etap życia

Co mi w duszy mruczy na nowym etapie życia… Złożyłam wypowiedzenie z pracy w bibliotece i od 16 sierpnia (w dniu moich urodzin) zaczynam pracę w pewnej korporacji z o wiele lepszymi warunkami płacy i… pracy. Wczoraj zakończyłam badania wstępne, złożyłam dokumenty kadrowe w nowej firmie… Na 5 dni wracam do starej pracy przekazać obowiązki i więcej moja noga tam nie postanie😉 Szkoda mi paru koleżanek i kolegów, z którymi nie będę już pracowała – ale życie mnie nauczyło, że z sentymentów świat nie jest złożony😉 Trzymajcie kciuki, bo będzie ciężko!😀

3 uwagi do wpisu “Nowy etap życia

Skomentuj

