Podsumowanie

No cóż (tak, wiem, że tak nie powinno zaczynać się zdania od ‚no cóż’ ;)) w ten piękny, słoneczny pierwszy poranek Nowego Roku zdecydowałam się zrobić podsumowanie Starego 2010 Roku:

  • Zaczęłam jeździć na desce  (wreszcie!), a w grudniu (2 tygodnie temu) nauczyłam się wchodzić na krawędzie🙂 Żaden stok nie jest mi straszny, może poza Kasprowym i… Kasiną😉
  • Kupiono mi sprzęt snowboardowy (deska, kask + gogle), więc mam na czym szaleć i nie mam wymówki, że wypożyczony sprzęt nie taki, bez gogli wiatr wieje i nie widzę, gdzie jadę itp😉
  • Wyjazd z mężydłem na 3 dni do Białki Tatrzańskiej na naszą małą 9. rocznicę poznania – uważam za bardzo udany
  • W maju wypad na Mazury na uroczystość rodzinną i tuż przed powrotem do Krakowa dołączenie nowego członka rodziny, kota Abelarda (Abcia, Abka jak kto woli)
  • Czerwiec – punkowy koncert szwedzkiego, feministycznego zespołu Beyond Pink – super występ w Kawiarni Naukowej w Krakowie🙂 Babeczki dały czadu, a ja stwierdziłam, że chyba jestem już za stara na takie koncerty🙂
  • W sierpniu zmiana pracy – budżetówkę zamieniłam na korporację
  • Poznanie nowych obyczajów w pracy
  • Poznanie naprawdę fajnych ludzi
  • Uczęszczanie na kurs języka francuskiego, oj sporo się zapomniało😦
  • Próby regularnego chodzenia na fitness (kończy się na 2 wypadach w ciągu miesiąca ;))
  • Od sierpnia do grudnia szara codzienność, podróżowanie MPK i PKP dostarczało mi i innym dojeżdżającym wielu wzruszeń
  • Siostra skończyła 18 lat… hmmm, jak ten czas leci… a pamiętam jak zmieniałam jej pieluchy, nosiłam na rękach i robiłam sobie z niej żarty😉

Tyle się działo, aż tyle i tylko tyle można byłoby rzec. Rok 2010 uważam za udany, zamykam go bez żalu i rozpoczynam Nowy Rok – mam nadzieję, że jeszcze lepszy – co czas pokaże.

 

Jedna uwaga do wpisu “Podsumowanie

Skomentuj

