Arteteka – biblioteka przyszłości w Krakowie!

Swiatczytnikow.pl zabrał mnie dzisiaj na krótkie, wirtualne zwiedzanie biblioteki przyszłości. Wpis jest dedykowany Artetece, agendzie Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie, która swoją działalność rozpoczęła całkiem niedawno. Robert Drózd, który odwiedził to niezwykłe miejsce miesiąc temu, zaprasza nas do nowego świata. Przyznam szczerze, że jestem nim zafascynowana. Miejscem, nie Robertem (a któremu dziękuję za artykuł)😉 Możliwość czytania, a w przyszłości wypożyczenia ebooka na czytniku, wypożyczenia filmów, gier komputerowych, skorzystania z programów do grafiki (np. pakiet Adobe) to naprawdę to, co może zachęcić młodzież do zaglądania do bibliotek. A ta z pewnością jest wyjątkowa!

Poniżej parę zdjęć, należących do portalu swiatczytnikow.pl. Mam nadzieję, że Was zainteresowałam, po więcej informacji i zdjęć zapraszam do artykułu Wizyta w Artetece – nowoczesnej bibliotece z czytnikami do wypożyczenia!

Zaczynam żałować, że wyprowadziłam się z Krakowa! Serio!

 

 

 

 

 

 

 

Strona internetowa WBP: http://www.rajska.info/dla-czytelnikow/wypozyczalnie-i-czytelnie/arteteka.html

Skomentuj

